INFORMACIÓ IMPORTANT !!!

Instruccions respecte els deures i activitats

Benvolgudes famílies,

De mica en mica ens estem organitzant per orientar-vos i ajudar-vos ens aquests moments de confinament. Sabem que no és gens fàcil mantenir una rutina diària amb els vostres fills i filles, és per això que intentarem mantenir una comunicació més fluïda amb tots vosaltres.

• Com ens estem organitzant?
  1. El claustre de mestres mantenim reunions virtuals per tal de coordinar-nos.
  2. Totes les mestres estem preparant activitats competencials, relacionades amb el que s’estava treballant a les aules, però que permetin als alumnes treballar des de casa.
  3. Us passarem varietat de propostes que permetin als vostres fills/es fer activitats amb el que tenim a casa (paper, llibretes, colors, retoladors, cartrons, tisores, …, pasta, aigua) i activitats en entorns digitals variats.
  4. Les tutores es comunicaran amb vosaltres,  per correu electrònic,   per tal d’orientar-vos i dosificar els deures que van donar abans del confinament.
  5. Els alumnes de 4t, 5è i 6è, tenen accés al domini de l’escola @escolaemiliteixidor.cat amb un usuari i contrasenya. Les mestres tutores vehicularan les activitats a partir de les carpetes que tenen compartides al Drive.
  6. S’ha arribat a un acord per promoure continguts que puguin contribuir a l’ aprenentatge dels alumnes a través dels programes del Super3 i de diferents espais de Catalunya Ràdio i d’iCat. Aquests se sumaran a les propostes realitzades pels centres educatius, fet que incrementarà la difusió d’ activitats i continguts per a tot l’ alumnat. Més informació AQUÍ.

Esperem que estigueu tots bé i us encoratgem a afrontar la situació que estem vivint amb confiança i serenor, sabent que les persones som vulnerables però que al mateix temps tenim una gran força i som capaços de treure el millor de nosaltres quan ens cal afrontar les situacions més difícils i que en sortirem més enfortits com a comunitat educativa.

Una forta abraçada!

L’ Equip Directiu