Carnaval

Un any més ha arribat el Rei carnestoltes a l’escola amb ganes de gresca i disbauxa. Els infants de 6è va fen el pregó i tot seguit van anunciar les consignes a seguir al llarg de la setmana.

El divendres de carnaval es va portar a terme un taller d’antifaços on vam barrejar l’alumnat d’I3 fins a 6è en petits grups. Els grans de l’escola van ajudar als més petits amb molta il·lusió i entre tots i totes van elaborar uns antifaços molt bonics.

Seguidament, vam gaudir d’un bon esmorzar, coca amb xocolata desfeta, que tots i totes ens en vam llepar els dits! Gentilesa de l’AFA.

El grup de Grans i mitjans de l’escola van maquillar els petits. La festa va finalitzar a la tarda amb una gran desfilada de disfresses de tot l’alumnat.

Pregó carnaval

Taller d’antifaços

Taller de maquillatge

Carnaval