CARNESTOLTES 2019

El dimarts 5 de març va arribar el Carnestoltes a l’escola amb molta gresca i xerinola. Els nens i nenes de 6è van fer un pregó ben divertit. El rei Carnestoltes ens va dir què havíem de portar cada dia per passar-nos-ho ben bé. El dimecres: un cap ben divertit. El dijous: la roba del revés. Els divendres: un mitjó diferent a cada peu i per sobre els pantalons. I això no es tot, el divendres a la tarda tots ben disfressats de pingüins i óssos polars juntament amb el rei Carnestoltes vam fer una rua al voltant de l’escola amb música ben divertida. Per acabar la tarda tots els nens i nenes de l’escola vam berenar pa amb xocolata i ballar tots junts.

Mireu les   FOTOS  del Carnestoltes!