CARNAVAL A L’ESCOLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El rei carnestoltes ens va manar que des del dimecres fins el divendres havíem de fer cas a unes consignes. El dimecres tots els nenes i nenes de l’escola havíem de portar pintada una emoticona a la cara, el dijous uns auriculars de creació pròpia i l’últim dia tots vestits de negre. El divendres a la tarda varem celebrar el carnaval tots vestits de mòbil. Per berenar, l’ampa, va col·laborar portant coca i xocolata desfeta boníssima.

Va ser una tarda genial.