Ja tenim projecte pel Puig vell

Després de molts dies treballant en el disseny del projecte del Puig Vell, conjuntament amb els alumnes de l’escola de la Mare de Déu del Sòl del Pont, finalment ja tenim un projecte guanyador.

Els i les alumnes hem exposat públicament i amb el nostre equip, el nostre projecte davant de diferents responsables de l’administració, constructors i autoritats del poble. Cadascú ha votat el projecte que més li ha agradat. Ha estat una molt bona experiència!

A partir d’ara, comença una nova fase de disseny, on haurem de decorar el parc amb pintura.

Podeu veure les imatges dels diferents projectes i la seva exposició clicant al següent enllaç.

Fotos Projecte Puig Vell