La diada de Sant Jordi i Sant Jordina a la nostra escola

Bon dia, famílies!!

Tot i el fred i el vent que bufava tot sovint, ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi i Sant Jordina, tal i com mana la tradició. L’escola feia molt de goig, i es respirava primavera (malgrat, com ja hem dit, el temps hivernal), ganes de llegir i cultura per tots els racons i raconets!

L’alumnat de 6è va fer la seva paradeta just a la porta de l’escola. Tenien moltíssimes coses per fer una gran venda. I vam tornar a descobrir que són grans artistes i millors pastissers!

Durant tot el dia, vam gaudir de tallers que van realitzar alguns pares i mares de l’escola. Van ser tots molt especials i els vam gaudir molt. Tant les mares i els pares, com els infants i les mestres, ens ho vam passar d’allò més bé, i hi va haver activitats per a tots els gustos i colors: titelles, contacontes, tallers de punts de llibre i de postals de Sant Jordi, biblioteca “al cel obert” de l’aula de psicomotricitat, visita a la paradeta de flors i llibres de l’AMPA… Va ser una jornada molt complerta i ben aprofitada, i tots i totes vam marxar de l’escola amb ganes de tornar a gaudir d’un dia com aquest. Ah! I també vam gaudir d’un bon esmorzar amb coca i xocolata, gentilesa de l’Associació Cultural, Cívica i Esportiva de les Valls de Cardós, com a agraïment per haver participat al concurs literari de Sant Jordi 2024.

I és que, va ser un dia molt i molt especial, amb tots i totes de protagonistes, gaudint les unes amb les altres, perquè, tal i com diu la imatge de sota, “Junts construïm un món fantàstic”. Gràcies per fer-ho possible!

TALLERS SANT JORDI | Escola Vaixell Burriac