Celebrem la Poesia!!

El passat 21 de març vam celebrar el Dia Mundial de la Poesia. Va ser un dia molt bonic, ja que a més a més, vam poder donar la benvinguda d’una forma molt distesa a la Primavera.

Els infants, les famílies i les mestres vam fer arribar el nostre poema a l’escola i amb tots ells vam engalanar la Plaça que hi ha just davant del centre. També hi vam posar guirlandes de colors que oferien un aspecte del tot festiu i, alhora, molt acollidor. A la tarda, aprofitant aquest espai tan fabulós, els infants van llegir poemes i els van compartir amb aquelles i aquelles que es van aplegar a la plaça. Un cop fetes les lectures, es van intercanviar els poemes a través d’uns números i cada infant va marxar a casa amb un poema diferent al que havia enviat.

També es va donar ús al “xiu-xiu” que els nens i nenes havien confeccionat prèviament a les estones de “Fem escola”. Aquest artilugi és l’eina que utilitzen els xiuxiuejadors a França per regalar poemes a l’orella, i va ser el millor dia per estrenar-lo!

Exif_JPEG_420

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *