Dia mundial de la poesia

Com potser sabeu, la Unesco va declarar el 21 de març el Dia Mundial de la Poesia. És per això que dijous  de la setmana vinent gaudirem d’aquest recurs literari i us demanem la vostra

col·laboració. Ens podeu fer arribar un poema significatiu per a… Llegeix més»

Torneig d’hoquei!

Aquest segon trimestre, durant les estones de joc al poliesportiu, iniciem el torneig de hoquei. Aquest és escollit pels infants en l’assemblea.  Abans de començar a jugar, busquem les normes i les compartim plegades, per si hi volem anotar alguna modificació, sempre i quan… Llegeix més»

Una vida activa i saludable!

Aquest dijous hem rebut la visita del Marc a l’escola. És fisioterapeuta i treballa conjuntament amb l’EAP. Avui ens ha explicat, a l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior, a través d’un conte i posterior debat amb l’alumnat, com n’és d’important tenir una vida activa i saludable. A la protagonista de la història, la Lola, li feia molt mal l’esquena (fins i tot per portar la motxilla) ja que totes les activitats que feia eren sedentàries (llegir còmics, mirar la televisió i jugar a videojocs). Plegades debatem sobre la importància de l’esport, el menjar saludable i també les estones de son. Cal que respectem el descans (d’entre 8 i 10 hores a l’edat dels infants) per poder tenir una vida activa.

Ens proposa fer activitats de moviment quan portem estona asseguts i assegudes (el joc de l’estàtua, respiracions conscients i jocs de moviment). Remarca, a més, la importància de fer estiraments entre classes i tenir una bona postura quan estem asseguts i assegudes, per no perjudicar la nostra esquena i cervicals. Per tenir-la, ens mesura a cadascun/a de nosaltres per saber quina talla de cadira i taula ens anirà millor a l’aula. Així tots i totes estarem més còmodes.

El Marc ens visitarà cada 15 dies per tal de resoldre tots aquells dubtes que ens preocupa sobre aquests hàbits saludables per tenir cura de nosaltres mateixes. Estem molt contentes de poder gaudir d’aquesta oportunitat. Moltes gràcies!

SSMM els Reis d’Orient!

Amb les piles ja ben carregades desprès d’aquestes vacances, no podíem començar millor el trimestre. Quan arribem a l’escola, ens espera a cada classe una sorpresa: l’arribada dels Reis d’Orient! No han passat pas de llarg a l’escola i han pensat en cadascun/a de… Llegeix més»

La nostra castanyada!

El passat dimarts, 31 d’octubre, l’escola estava de festa! Vam celebrar plegades la castanyada! Amb molta il·lusió, arriben infants i mestres vestits de castanyers i castanyeres.
A primera hora, ens retrobem totes al menjador per tal d’elaborar boníssimes receptes de tardor. Preparem panellets de coco,… Llegeix més»

NOUS MODELS D’AVALUACIÓ

A continuació us deixem l’enllaç dels  NOUS MODELS D’AVALUACIÓ ZER que us vam comentar a les respectives reunions d’inici de curs perquè li feu una ullada de com seran.

Aquest primer trimestre 2023-24, com us vam explicar hi ha un canvi en els informes d’avaluació, i creiem important
contextualitzar-vos d’on ve i per què aquest canvi.

INICIATIVA RIUS

L’Associació Esportiva del Pallars, juntament amb altres col·laboradors, han tornat a organitzar una nova edició d’Iniciativa Rius. Ahir, l’alumnat de l’escola hi va participar, duent a terme la neteja del camí del riu i un tram de llera més proper a l’escola, i avui,… Llegeix més»