Trobada de la Zer a la Saira

El dimarts 31 d’octubre vam anar tota la Zer a la granja-escola La Saira on vam poder celebrar tot l’alumnat la castanyada.

Durant el matí vam poder participar en diferents tallers: el de fer panellets, el de poesia i el de conta-contes. I a la tarda vam poder veure els animals que tenen a la granja i per despedir-nos vam cantar tot l’alumnat de la Zer la cançó que havíem preparat a les classes de música.

AQUÍ  teniu un recull de fotos .

1. Unai Franch

Voldria tornar-hi i aquesta vegada m’agradaria que fessim castanyes (que no en vam fer) perquè els panellets no m’agraden gaire. A part d’això, em va agradar tot!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *