Presentem els prototips

27 manualidades de animales fáciles y divertidas para hacer con los niños

Dos representants de cada aula han presentat els prototips escollits a l’equip directiu de la cooperativa SegriArt.

El divendres al matí ens vam reunir el grup de cicle superior amb dos representants de cada aula. Aquests, ens han presentat els prototips que havien portat i entre tots hem escollit de quin es farà producció. A partir d’ara cada classe farà producció d’un d’aquests prototips i d’aquesta manera, el podrem vendre al mercat el dia 24 de maig.

A més a més, l’equip directiu de la cooperativa ja hem decidit quin percentatge dels beneficis donarem a una associació benèfica. Cada alumne/a va presentar una entitat benèfica a la resta de companys/es i després vam fer votacions per veure quina pensàvem que necessitava més els diners. Vam escollir l’entitat que havia presentat la Shenova, que és l’associació Salut Mental Ponent. Aquesta, és una entitat sense ànim de lucre i es dedica a acompanyar a les persones que conviuen amb un trastorn mental sever, així com als seus familiars. Ja hem contactat amb ells per comunicar-los que els donarem el 15% dels nostres beneficis i s’han mostrat mostrat molt agraïts.

Per altra banda, us informem que els nens i nenes de cicle superior ja hem començat la producció dels nostres prototips i estem molt emocionats fabricant material artesà per vosaltres! AQUÍ teniu les fotos de la trobada que vam fer amb els representants de cada aula.