Ja tenim el logo de la cooperativa!

Els nens i nenes de 5è i 6è segueixen treballant per construir la seva cooperativa. Tenim moltes novetats!

Durant tot aquest temps hem estat formant de manera formal la nostra cooperativa. Primer vam redactar l’acta de constitució entre tots, i posteriorment vam escriure els estatuts de la cooperativa, que és el document on queden escrites totes les normes que hem establert. També vam sol·licitar el NIF de l’empresa i ja ens l’han facilitat. Això de crear una empresa comporta molta feina!

Els i les alumnes estan molt emocionats amb el projecte, ja que els socis i sòcies de les altres classes ja han començat a portar els diners i ja en tenim molts! Aviat podrem començar a comprar materials per iniciar la producció.

L’última novetat és que ja tenim escollit el logotip de la cooperativa. Després de treballar-hi molt, cadascú va aportar una idea i vam fer votacions utilitzant la nostra urna. Aquest és el moment en que estàvem decidint quin ens agradava més:

Finalment, vam escollir el que havia fet el Joan i després de fer-hi uns retocs entre tots, ha quedat així.

Us agrada???