ENS VISITA UNA AMBULÀNCIA (Educació Infantil)

Cartoon Ambulancia PNG ,dibujos Ambulancia, Dibujos Animados, Coche PNG y PSD para Descargar Gratis | Pngtree | Ambulancia, Donacion de sangre, Ilustración médicaPROJECTE METGES I METGESSES

El 7 de febrer  ens ho vam passar  genial, alhora que vam aprendre i repassar un munt de coses  ja que una ambulància de transport sanitari de l’empresa LaFuente,  va venir a la nostra escola.
Ens van explicar quina és la feina que fan, què és una ambulància, que hi ha dins, quan s’ha d’avisar a una ambulància i a quin número s’ha de trucar en cas d’emergència, el 112. Vam poder pujar i veure molts dels instruments  que fan anar com: la camilla, la farmaciola, el termòmetre, el tensiòmetre, desfibrilador, etc.
I finalment vam poder veure les  llums intermitents  i escoltar el fort so de la seva sirena.

Sens dubte, una molt bona experiència que vam poder portar a terme gràcies a una mare d’ i4.AQUÍ  teniu algunes de les fotos que vam fer!!!.😍