Cases

Després de llegir el conte “Hi ha cases” vam poder parlar de com és casa nostra:
                                        – “Jo visc en un pis”.
                                        – “La meva casa té un balcó”
                                        – “Jo visc a la casa blan
                                        – “.—“
A partir d’aquí, durant aquestes últimes setmanes, hem anat treballant diferents propostes que tenen com a element comú les cases:
  • -Hem creat la nostra casa, per dins i per fora, tenint en compte tots els elements importants. Ho hem acompanyat d’una petita descripció escrita de com és casa nostra. Alguns de nosaltres també hem aprofitat per fer diferents creacions de cases amb fang.
  • -D’altra banda, hem parlat que un conjunt de cases crea un poble o una ciutat i hem creat el nostre poble de cases de fusta. Per fer aquest poble utilitzem línies verticals, horitzontals i transversals i ho fem fen servir instruments de mesura com el regle.
  •  Finalment, estem creant diferents creacions artístiques utilitzant línies horitzontals, verticals i transversals que ens permeten descobrir diferents formes geomètriques que es creen a partir de la línia.