Patrimonia’m

Un projecte per treballar la història de Barcelona de manera transversal a partir del patrimoni. Cada curs, les escoles i el museu construeixen plegats un projecte al voltant d’un element patrimonial de la ciutat, que parteix del
present per activar l’interès de l’alumnat i emprendre un exercici de recerca històrica. Finalment, l’alumnat ha de comunicar allò que ha après de manera creativa.

Projecte de cocreació entre el MUHBA i el centre educatiu a partir d’un objecte de la col·lecció del museu. L’alumnat s’endinsa en un període concret de la història de la ciutat de manera transversal i creativa.

A través de l’objecte, entès com un producte d’una societat i un temps determinat, es plantegen preguntes i reptes associats a partir dels quals desenvolupar el projecte de forma conjunta.