Educarts

EducArtS és un projecte pedagògic que fa servir la música, la dansa i el teatre com a eines socioeducatives, per millorar les oportunitats educatives dels infants i els joves dels barris de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona de Barcelona. A l’Escola Elisenda de Montcada intervé a cada curs escolar des del setembre del 2017 fins el juny de 2024 amb una hora des d’I3 fins 6è de primària. Fomenta el moviment, el joc, l’atenció, l’expressió verbal i corporal, la gestió de grups, l’equilibri emocional dels infants i la resolució de conflictes. A banda, forma part de l’equip motor de la big-band de música de l’escola i també fomenta projectes educatius al voltant de les arts en connexió amb altres agents del barri com l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana o el Centre Cívic de la Zona Nord.