L’escola

Som una escola que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge pel seu alumnat. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els infants. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la col·laboració i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin infants, famílies, voluntariat o el professorat, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola que convida a ser protagonista del procés educatiu dels infants.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita.