1r EL VENT

Bon dia!

Mireu aquesta cançó tan bonica de l’Ana Quilez i l’Estevao Marques i busqueu 3 maneres de fer el vent, si pot ser que siguin 3 formes diferents a les del vídeo.

A veure aquesta creativitat!

Envieu-me els vostres vídeos a marias@elfarescola.cat

1. Rut

Miriam, l’exercici no em queda gaire clar…Han de fer el só del vent amb alguna cosa casolana o instrument? o buscar maneres de representar-lo (dibuix)?

1. Música El Far Autor de l'article

Hola Rut!
      És totalment lliure, podeu representar el so del vent com vulgueu, (aquests 3 cops que s’escolten després de cada frase) amb elements casolans, instruments, dibuixos, com vulgueu! És maco també veure la creativitat dels nens a l’hora de utilitzar elements (amb instruments potser és més senzill però igual de vàlid). L’Hugo per exemple ha escollit la tapa d’un boli, paper de plata i altres elements. TOT ESTARÀ GENIAL! La qüestió és que vegin que amb tot es pot fer música i sobretot que la gaudeixin.

Qualsevol dubte més seguim en contacte (espero haver-te ajudat).
      Miriam