Consell escolar

El Consell escolar  és l’òrgan col·legiat de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

El consell escolar de cada centre ha de designar un dels membres com a responsable per impulsar les mesures educatives de foment de la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

FUNCIONS CONSELL ESCOLAR

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

• Aprovar el projecte educatiu (PEC) i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Aprovar la programació general anual del centre (PGAC) i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament (NOFC) i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

MEMBRES CONSELL ESCOLAR ESCOLA EL FAR

Comissió de menjador escolar: (AFA) Fara Catà, (sector mestres) Patricia Ortega,

(sector pares i mares) Juan Carlos Rosa, Equip Directiu i convidada la coordinadora de menjador.

Comissió econòmica: (sector mestres) Paqui Escobar, (sector pares i mares)

Monika Strakova, secretària i directora.

Comissió convivència: (AFA) Fara Catà, (sector pares i mares) Eugènia Juhé, (sector

mestres)Mar Muñoz, (mestra atenció a la diversitat) Marina Borràs, cap d’estudis i

directora.

Representants al consell escolar municipal: (AFA) Fara Catà, (sector mestres) Sílvia

Rodríguez i equip directiu.

NOVA Comissió permanent: (AFA) Fara Catà, (sector mestres) Sílvia Rodríguez,

(sector pares i mares) Griselda Manzano, (sector administració) Mariceli Santarén i

(sector PAS) Oscar Uceda i Equip Directiu.

Responsable de coeducació: Marina Borràs.

CONSELL ESCOLAR CURS 23-24

12 de desembre