UN FORAT AL MONEDER

Benvolgudes famílies,

El passat 20 de febrer l’alumnat de 4t van tenir la sort del gaudir de l’espectacle teatral “UN FORAT AL MONEDER”. Un taller teatral de consum responsable per escoles.

. Objectius:

Els quatre punts bàsics d’aquest projecte són:

. Comprar només allò que necessitem.
. No gastar més del que tenim. No endeutar-se.
. No comprar productes que perjudiquin el medi ambient.
. Estar informats de les empreses que contribueixen en l’explotació infantil i en els col·lectius desprotegit i evitar comprar productes produïts per aquestes empreses.

. Metodologia

Presentar els punts bàsics sobre el consum responsable amb l’ajuda d’un power-point/prezi juntament amb dos personatges teatrals que representaran un consumidor responsable i un altre que no ho és. Són personatges un pèl estereotipats (tipus personatges de la Cubana) que plantejan diferents situacions. Aquestes situacions donaran pas a obrir debat, perquè l’alumnat pugui aportar les seves opinions.

Ens ho hem passat genial.