Treballem l’AUTOESTIMA

Avui, a l’hora de valors, hem fet una dinàmica per treballar l’AUTOESTIMA. Què important és valorar-nos a nosaltres mateixos/es i a la vegada valorar als altres! Aquests primers dies d’escola estem treballant les emocions i cuidant-nos uns als altres. Hem gaudit moltíssim de l’activitat a l’aire lliure, compartint adjectius positius pels nostres companys i companyes de l’aula! Quina sorpresa quan hem llegit cada un de nosaltres el que ens han escrit els altres! Ens hem emocionat!

Aquí teniu un recull de fotos fent l’activitat. En breus penjarem un altre recull amb el resultat.

Una abraçada a tots i totes!

Anna V.