PROJECTE: SIRENES I TRITONS

Aquest últim trimestre hem escollit el tema del nostre PROJECTE a partir de votacions i també per equips de treball cooperatiu.

Cada equip ha escollit un tema per fer les votacions tots/es els/les nens i nenes de la classe amb l’estructura “foli giratori”.

El tema que ha tingut més vots és:

LES SIRENES I ELS TRITONS

Molt contents i contentes amb el tema escollit, hem iniciat una conversa sobre el QUÈ SABEM de les sirenes i els tritons, així també hem elaborat les preguntes del QUÈ VOLEM SABER. Cada equip ha escollit la seva pregunta a partir de l‘estructura: 1,2,4.

• EQUIP 1: ON VIUEN LES SIRENES I ELS TRITONS?
  • EQUIP 2: PER QUÈ CANTEN LES SIRENES I ELS TRITONS?
  • EQUIP 3: NOMS CONEGUTS DE SIRENES I TRITONS. HISTÒRIA.
  • EQUIP 4: D’ON VE LA LLEGENDA DE LES SIRENES?
  • EQUIP 5: ALGÚ HA VIST MAI UNA SIRENA?
  • EQUIP 6: PODEN SORTIR DE L’AIGUA?
  • EQUIP 7: PER QUÈ TENEN CUA DE PEIX?

Hem fet uns murals molt bonics amb la informació trobada i cada equip ha fet el resum d’allò més important per explicar als companys i companyes. Han sortit unes exposicions molt interessants i que ens han ajudat a entendre i a saber tot allò que no sabiem de les sirenes i els tritons. Cliqueu l’enllaç per poder veure els treballs realitzats de cada equip:

ELS NOSTRES TREBALLS (EQUIPS)

Les sirenes i tritons viuen en el mar, en el fons marí en coves, per tant hem decidit entre tots fer MINIMONS on cada equip pugui elaborar el seu. Primer de tot, cada equip ha fet un dibuix prèvi de com volen el seu minimon  a partir de l’estructura “el llapis al mig”. Ha estat molt divertit, ja que cada membre de l’equip a fet el seu pròpi dibuix posant-se dacord en com havia de ser el resultat, pensant en els materials que necessiten:

DIBUIXOS MINIMONS EQUIPS COOPERATIUS

Un cop hem fet els dibuixos i hem pensat en el material que necessitem, demanem ajuda a les famílies per portar el material a l’aula (sorra, petxines, pedretes, aigua de mar,….). GRÀCIES FAMÍLIES PER AJUDAR-NOS AMB EL NOSTRE PROJECTE!

Cada equip ha pintat la seva base i ha començat a elaborar el seu minimon, aquí teniu un recull de fotografíes:

PINTEM LA BASE DELS NOSTRES MINIMONS!

ELABOREM ELS MINIMONS PER EQUIPS!

I finalment, hem fet una exposició dels nostres minimons al passadís de l’escola:

EXPOSICIÓ FINAL DELS NOSTRES MINIMONS

Esperem que us hagi agradat veure tot el procés del nostre bonic projecte!

Una abraçada i bon estiu,

Grup de 2n.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *