FESTA FINAL DE CURS VIRTUAL!

Aquesta darrera setmana de curs, tots els nens i les nenes de segon hem fet la última videotrucada del trimestre. Aquest cop no hi hagut cap activitat dirigida, sinó que hem celebrat junts la festa final de curs amb una mica d’aperitiu i una copa de beure per brindar. Així doncs, ha estat una festa diferent, especial i plena d’emocions. Hem ballat, hem rigut i hem compartit moments expressant com ens sentíem!!!! També ens han acompanyat algunes mestres de l’escola com la teacher Mar, la Míriam, l’Anna i la Judit, que han deixat la seva empremta al llarg d’aquest curs escolar. Ara toca gaudir de l’estiu i aviat ens tornarem a veure amb més normalitat!!!