FEM DE CONCURSANTS!!

Com es troben a faltar els moments d’estar junts a l’escola i jugar! Per no perdre’ls, hem volgut seguir jugant confinats a casa i gaudir una estona a la videotrucada de la setmana. El joc consistia en respondre unes preguntes en un temps concret. En algunes d’elles ens hem hagut de moure per casa, en d’altres simplement s’havia d’anotar una resposta. Tots/es hem participat com si fóssim concursants d’un programa de televisió. Per donar un toc de realisme a l’activitat, ens hem vestit ben elegants/es i bonics/es, tal com fan a la televisió.