SANT JORDI A P4

Bon dia nois i noies!!!

Celebrem Sant Jordi d’una manera molt musical!

Primer de tot mireu la llegenda de Sant Jordi!

Després escolteu aquesta cançó de Sant Jordi i acompanyeu-la tocant amb un instrument que pugueu fer o també serveix algun que tingueu per casa, aquí us deixo un recull d’idees per fer instruments però podeu utilitzar qualsevol cosa que tingueu per casa, una cassola, un cubell, culleres de fusta com a baquetes, etc. Si voleu fer algun d’aquests cliqueu a la imatge.

Instrumentos musicales caseros

Espero amb moltes ganes veure les vostres cançons instrumentades! Enviau-me els vostres vídeos i així podré veure lo bé que ho feu al correu marias@escolaelfarcalella.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *