CERTAMEN LITERARI SANT JORDI’19

Benvolgudes famílies,

El divendres 26 d’abril de 2019 hem celebrat a l’escola El Far, la 10a edició del certamen literari.

Com cada any, cada nivell ha participat en una categoria diferent, depenent de la tipologia textual

Els alumnes de tercer han participat en la categoria de CARTA.

Els alumnes de quart han participat en la categoria de DESCRIPCIÓ D’UN PAISATGE.

Els alumnes de cinquè han participat en la categoria de FAULES.

Els alumnes de sisè han participat en la categoria de POEMES.

Aquest any hem engegat una nova categoria, els alumnes de l’aula d’acollida han participat en la categoria de CONTES.

També des de l’àrea de música han participat en una nova categoria, CREACIÓ D’UNA COMPOSICIÓ MUSICAL.

Moltes felicitats a tots/es els/les guanyadors i guanyadores, pel seu magnífic treball, però no només en ells i elles, sinó a cadascun i cadascuna dels i les participants, perquè l’elecció dels guanyadors ha sigut molt difícil, degut a la qualitat dels treballs presentats.