Sortida Fem Poble – El riu Tenes

El passat 26 d’octubre, les i els alumnes de 4t de Primària vam fer la primera sortida de tot el dia. En aquest cas, vam fer la sortida “FEM POBLE”, que consistia en vorejar i conèixer el  tram del riu Tenes que va des de Bigues fins a Riells del Fai. Durant la sortida, vam passejar força estona, observant el paisatge del nostre entorn, vegetació, animals del riu, masies, molins, gorgs, llegendes (explicades pels alumnes de 4t)…fins arribar al centre cívic de Riells del Fai.

Allà, vam  poder dinar i jugar una estona fins arribar l’hora de tornar cap a l’escola. Tot i que vam arribar  molt cansats i cansades, ens ho vam passar genial!

Aquí us deixem un recull de fotografies, esperem que us agradin!