El passat dijous 22 de maig, l’alumnat de 4t va gaudir d’una jornada molt especial compartida amb les escoles El Turó de Bigues i Riells del Fai i La Muntanya d’Aiguafreda. El motiu de la trobada va ser la celebració de l’English Day, una iniciativa impulsada des del Servei Educatiu del Vallès Oriental IV, que aquest any ha comptat amb la participació de 14 centres educatius i ha tingut com a eix temàtic “Let’s travel around the world”.
La diada va començar amb energia, amb tots els participants cantant plegats l’himne de l’English Day. Després d’esmorzar, els infants van participar en una sèrie de jocs relacionats amb els viatges, distribuïts en vuit estacions diferents. Cada activitat estava dissenyada per treballar l’anglès d’una manera lúdica i activa, incorporant vocabulari i estructures gramaticals a través del moviment i la col·laboració.
Durant l’estona de dinar, l’alumnat de les tres escoles van poder compartir vivències i fer noves amistats. La jornada va finalitzar amb una nova interpretació de la cançó del dia, que va servir per tancar l’acte amb alegria i bon ambient.
Aquest English Day ha estat una magnífica oportunitat per reforçar l’ús de l’anglès, alhora que s’ha fomentat la convivència i la cooperació entre escoles. Els somriures i les ganes de participar han estat la millor mostra de l’èxit d’aquesta trobada. Agraïm especialment al CRP la seva col·laboració amb les samarretes personalitzades que cada infant va poder lluir i emportar-se a casa després de la diada.
Dies com aquest ens animen a continuar apostant per activitats que combinen aprenentatge, convivència i diversió. Fins l’any vinent!
Podeu veure algunes fotos de la diada a l’espai restringit.


