Certamen Literari, Sant Jordi 2023

El passat divendres 21 d’abril, aprofitant la festivitat de Sant Jordi,  a l’escola vam celebrar un Certamen Literari en el qual van participar tots els nens i nenes del centre. Va ser un dia molt especial i emocionant per tothom, ja que les produccions escrites que es van presentar van ser fruit de l’esforç i il·lusió dels més petits. El grup de tercer de primària, l’alumnat va preparar una sèrie de contes curts fent ús de la seva imaginació i creativitat. En el cas de quart, l’alumnat va escriure diferents històries esbojarrades basant-se en la llegenda de Sant Jordi. A continuació, us adjuntem uns enllaços per poder veure fotografies del CM i poder fer un tastet d’aquest dia tan esplèndid!

Fotografies de 3r

Fotografies de 4t