BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA EL COLOMER! JUNTS FEM ESCOLA!

L’Escola El Colomer és un centre públic d’educació infantil i primària, que es troba al municipi de Bigues i Riells (Vallès Oriental).
L’escola entén l’ensenyament i aprenentatge com un procés que engloba els diferents aspectes que integren la personalitat de l’alumne/a: intel·lectual, emocional, moral i social.

Com ho fem?

Creant un ambient de benestar, felicitat, estima i disciplina per tot l’alumnat.

Som un claustre de mestres, sensibles, afectuosos i propers a tots els i les alumnes, a totes les necessitats dels nostres alumnes. Per realitzar aquesta tasca, cal que com equip ens formem de manera continuada i ens aturem a reflexionar vers la nostra pràctica educativa en tots els àmbits.

Oferim metodologies basades en un aprenentatge significatiu i funcional respectant sempre el ritme individual de cada alumne/a, per atendre i donar resposta al desenvolupament de totes les capacitats i habilitats dels nens i les nenes a fi que puguin afrontar els reptes del món actual (autònoms, responsables, creatius, tolerants i respectuoses, compromesa socialment, capaces de treballar en equip, amb habilitats i capacitats per afrontar reptes i situacions quotidianes (competent),… amb una mirada crítica que els permeti gaudir i intentar millorar el seu entorn).

Plantegem metodologies obertes a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne/a en el centre de l’aprenentatge.

Considerem que l’educació és un procés permanent i que només és possible amb la plena col·laboració, comunicació i respecte de les famílies.

“Si ho escolto, ho oblido,
Si ho veig, ho entenc,
Si ho faig, ho aprenc”.

Us adjuntem el tríptic que entreguem a les Jornades de Portes Obertes.

Aquí teniu un vídeo per conèixer la nostra escola i veure què fem un dia a Educació Infantil.

#joemquedoacasa
#elcolomercompartim