Sta Cecília 2018!

El passat dijous 22, va ser el dia de Sta Cecília, dia de la música. Els i les alumnes del Colomer vam poder gaudir d’una exposició d’instruments amb les diferents explicacions dels seus orígens i el so que produïen.

Al migdia, vam anar tota l’escola a la sala polivalent per poder gaudir d’una gran espectacle, les actuacions del Juan (conserge) amb la seva veu recordant els Beatles i la seva destresa a la guitarra. Posteriorment el Kevin (mestre d’anglès) ens va sorprendre amb una magnífica peça a piano per, finalment, el Cor del Colomer, acabar el concert amb un altre tema dels Beatles i l’animat “Músic de carrer” de Txarango. Un dia amb bona música i a bon ritme!