Enhorabona Amalia!!!

El Consell Esportiu de la Noguera avui ens ha donat una súper notícia!!!
L’Amalia Maria Pojoga ha estat la guanyadora del V Concurs de Dibuix per publicitar la 7a Edició del Cros de Balaguer.
Podeu veure el realisme i detall en el seu dibuix, així com el moment emocionant en que el president del Consell esportiu li feia entrega del cartell amb el seu dibuix imprès.
Enhorabona Amalia!

Ens preparem per les vacances de Nadal!

Els infants de primària a l’àrea de religió i valors. Hem treballant conjuntament per elaborar un mural sobre l’advent i el Nadal.

Hem parlat sobre totes les tradicions Nadalenques que poden passar a les nostres cases aquests dies. En els quals, ens agrada estar amb família i amics.

Els infants de primer a cinquè han pintat el mural amb el pessebre i les espelmes missatgeres amb els bons valors.

Els infants de sisè, han reflexionat sobre el realment important en aquestes festes i han inventat uns eslògans Nadalencs:

  • El millor regal, és estar amb la família.
  • Nadal temps de família.
  • És Nadal, ja tenim alegria!
  • Regala amor i companyia.

També hem menjat xocolatines del calendari d’advent.

Mireu què bé ens ha quedat!

https://photos.app.goo.gl/CbhCmiKNaD3PDsvKA

 

RÀDIO PIRULI a RÀDIO 4

Molt bones notícies!!!

El nostre programa de ràdio ha estat seleccionat com a mostra dins del PROGRAMA SINTONIQUI  de RÀDIO 4 amb Pitu Martínez.

Si voleu gaudir d’aquesta menció,  podeu escoltar-la els dies:

5 de Gener a les 14:40

9 de Gener  a les 16: 40