FEM ENTREVISTES!

Ela alumnes de 4t i 5è hem estat treballant un projecte sobre la ràdio, ja que com bons locutors i DJ’S ho volem fer cada dia millor.

Una de les tasques era entrevistar algun membre de la nostra família. Podreu descobrir coses ben interessants d’alguns pares, mares o padrins. Però per saber-ho ho haureu de llegir!

REPARTIM EL GLOBUS DE L’AMISTAT

Els infants de tercer, per seguir amb el projecte del globus de l’amistat. Vam pensar que ens agradaria repartir aquest globus a tots els companys de l’escola. Llavors, ens vam posar a treballar per compartir-lo amb tota l’escola.

A l’àrea de valors, religió i plàstica, vam començar a crear, utilitzant diferents materials. Dintre de cada globus gegant, vam posar vuit missatges sobre l’amistat. Després vam decorar els cartons per posar els missatges. Per acabar, hem anat a les classes per repartir el missatge als nostres companys i companyes.

Voleu veure com hem fet la feina?

TAMBÉ TENIM UN VÍDEO!

 

Cúpula Leonardo

Els alumnes de 6è han gaudit molt construint una cúpula ideada per Leonardo da Vinci. Durant el procés han treballat conceptes relacionats amb la geometria, tecnologia i art, però sobretot han necessitat col·laboració i treball en equip.
Sou uns artistes!!

Taller d’alimentació

Aquest divendres passat han vingut a l’escola dos voluntaris de La Creu Roja a fer un taller d’alimentació als alumnes de CI, 4t i 5è.

Han parlat de la necessitat d’una alimentació variada i rica en fruites i verdures; així com de la necessitat de fer exercici físic per tenir una bona salut, i d’estimar el nostre cos.