Garrotxa DISCO
06/11/21Vinga que continuï la DIVERSIÓ!
👏😊👏😊👏
Vinga que continuï la DIVERSIÓ!
👏😊👏😊👏
Els infants de tercer, a la classe de religió i valors. Hem iniciat el projecte: EL GLOBUS DEL BONS AMICS.
Ens han invitat a pujar en aquest globus ple de bones accions, que volem repartir amb tots els nostres amics i amigues.
Aquí podeu veure com hem inflat els globus amb les bones accions.
Els infants de tercer hem fet una trena nuada per poder marca les pàgines de l’agenda.
Ei, doneu una ullada! Quin ritme, quins passos …!
😍😍😍
Els encarregats del programa d’avui són la Mireia i el Marc com a locutors, i la Tania i el Josep com a dj’s.