Activitats mes de juny
05/06/24

La JUDIT i el ROGER, futurs mestres, ens han acompanyat aquests mesos en tot alló que s’ha fet a l’escola des d’espectacles de patins a Cafès de l’artista, passant pel projecte Univers, bicicletades…
Hem gaudit de la seva companyia, i hem aprés junts en aquest viatge!
Us desitgem molta sort i fins una altra!
MOLTES GRÀCIES!
La setmana passada vam realitzar, a la biblioteca, el taller de lectura amb famílies del 3r trimestre.
Amb les persones que van assistir vam compartir estratègies molts variades i divertides per acompanyar, des de casa, la lectura dels fills i filles. Ens vam identificar amb alguns personatges de diferents contes, vam descobrir les claus que obren les portes als obstacles que molts cops ens trobem quan intentem que els infants llegeixin i ens vam fer algun bon propòsit que, de ben segur farà que a casa gaudim molt més d’estones de lectura.
La Tatiana, en acabar, ens va llegir el conte: “el cirerer”… Si no els coneixeu el podeu trobar a la biblioteca. Ens fa reflexionar sobre la paciència i l’espera, valors essencials en l’educació dels infants avui en dia.
Les sortides amb bicicleta pel poble i pel seu entorn més proper ens permeten practicar una habilitat bàsica i essencial, la coordinació, l’equilibri, la por als obstacles com les baixades i les pujades….i, sobretot aprendre les normes de circulació.
Vam iniciar l’aventura amb el taller de manteniment de la bicicleta amb l’Èric, vam seguir amb jocs i circuits al pati i poc a poc hem anat fent des de petites sortides pel poble i al parc de bicis, fins a la gran i esperada sortida, aquesta amb l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior. Vam anar direcció Torrelameu i alli vam visitar el CREBA i la Unitat Quirúrgica de la Universitat de Lleida. Varem anar a dinar a Vilanova de la Barca i després d’una mica de pràctica al parc de bicis vam tornar cap a Térmens.
Les fotografies ho diuen tot!!! Potser fins i tot us costarà identificar algun raconet del nostre entorn… i és que amb les bicis ens atrevim a explorar-ho tot!!! 😉
El dimarts passat, mentre tots els nens i nenes de 3r fins a 6è estaven de bicicletada per Torrelameu!
La Srta Ester, mestra de la nostra escola de 2n, ens va explicar el funcionament del CLARINET i ens va ensenyar com sap tocar-lo.
Va estar un recital de música meravellós, on vam cantar un llarg repertori de cançons acompanyats pel clarinet de la Srta Ester!
MOLTES GRÀCIES, ESTER!