TALLER ELECTRICITAT 6è

L’alumnat de 6è estan estudiant l’ ELECTRICITAT i per aprofundir una mica més en el tema, avui ens ha visitat la Maria Bañeres del CRP de Balaguer.
Ens ha ensenyat a construir diferents circuits, i les seves explicacions ens han ajudat moltíssim a entendre millor el món de l’electricitat.

Gràcies Maria, hem après moltíssim!

VISITA MOSSOS ESQUADRA

El passat dijous, la nostra escola va rebre la visita dels Mossos d’Esquadra per parlar-nos de Seguretat Vial.

A C. Inicial, a través d’un joc anomenat “Peixets i Taurons”, van aprendre que han d’estar atents abans de creuar el carrer, mirant amunt i avall, respectar els semàfors…

A C. Mitjà, després de respondre un “Qüestionari” sobre l’ús de la bicicleta, van parlar i reflexionar sobre quines són les normes de circulació amb aquesta.

A C. Superior, van representar situacions per tal de treballar els senyals de trànsit i les normes de circulació vial i amb bicicleta.

Aula sensorial

Hem inicial el 3r. trimestre convertint l’aula de psicomotricitat amb un espai sensorial, on a través de diferents dinàmiques hem pogut gaudir i experimentar sensacions amb tots els sentits. Des de pintar-nos els peus amb pintura fluorescent, a fer-nos-hi un massatge, trepitzar diverses textures, escoltar música 8D dins d’una tenda, entre altres.

No us perdeu les cares que fem clicant a sobre de la fotografia… ho diuen tot!

Això de sentir, ens porta a un autoconeixement i gaudi molt especial. Us animem a provar-ho a casa! Segur que us sorprendrà!

FEM MATEMÀTIQUES A I-5

ELS NENS I NENES D’I-5, FAN LA DESCOMPOSICIÓ DEL 9 PUJANT I BAIXANT DE L’ AUTOBUS , BUSCANT PARELLES DE CARTES I COMPTANT FINS A 9 ELEMENTS.

FAN RACONS AMB DIVERSES ACTIVITATS ,TABLETS,COMPOSICIONS AMB FIGURES GEOMÈTRIQUES,JUGANT AMB ELS DAUS…..

HAN REALITZAT UNES ESTOVALLES AMB FORMES GEOMÈTRIQUES QUE ENS HAN QUEDAT GENIALS.

Petites, grans atletes!

Hem acabat el trimestre amb unes sessions d’atletisme, practicant curses, salts i llançaments de diferents tipus.

El Roger, futur mestre d’EF, ens ha preparat unes classes ben divertites que ens han servit per posar-nos encara més en forma i aprendre i practicar tot el que l’atletisme ens ofereix.

L’alumnat de cicle mitjà ha finalitzat la situació d’aprenentatge amb una duatló, on han pogut veure la seva evolució i posar en marxa totes les seves capacitats.

Feu clic a la fotografia i ens veureu en marxa!!!