Activitat extraescolar d’esports col·lectius

L’alumnat de l’escola que participa a l’activitat extraescolar d’esports col·lectius els dilluns en sortir de l’escola amb l’Anaïs i el Quim gaudeixen i aprenen jugant i practicant diferents propostes esportives. aquest trimestre han iniciat l’activitat amb els jocs tradicionals, el rugby i el tir amb arc.

Us animeu a participar-hi?

Mireu quines fotos més divertides! Clica a sobre de la fotografia per veure’n més 😉

 

La nostra descripció

Durant els primers dies de curs, els alumnes de 5è han creat una imatge digital d’ells mateixos amb ajuda de les eines digitals. Amb l’ajuda de l’eina Padlet els alumnes han pogut crear diferents imatges d’ells mateixos. Us deixem les imatges perquè jugueu a… Llegeix més»

Tutoria entre iguals

Aquesta setmana els infants de PRIMER I SISÈ han fet la primera trobada dins el projecte de TUTORIA ENTRE IGUALS!
L’objectiu d’aquest projecte és crear vincles entre els petits i els més grans de Primària, és a dir entre 1r i 6è, a la vegada que aquests són els… Llegeix més»

Ens posem en marxa i… en forma!

Comencem les classes d’educació física JUGANT! El joc ens permet desinhibir-nos, conèixer-nos, compartir, divertir, cohesionar, gaudir, desenvolupar les qualitats bàsiques i no tan bàsiques i…. també despertar el cos, les emocions i l’energia. Quasi res! Oi que us agafen ganes de venir a jugar amb nosaltres?

Doncs, ja sabeu que hi esteu convidats!

 

1a assemblea. Escoltant la veu de l’alumnat!

El divendres varem realitzar la primera assemblea del curs, hi van participar dos o tres infants de cada classe.

Van exposar aspectes relacionats amb la millora i organització del pati. És un tema que no s’acaba mai… però si ens hi posem, entre tots i totes, hi anirem trobant solució. Ara toca complir amb els acords!

Donar la paraula a l’alumnat, escoltar-los i observar-los com fan de portaveus de la seva classe és tota una experiència plena d’aprenentatge i sobretot de molts valors.

En durem a terme una cada mes de manera que al llarg del curs hi hauran participat tots i cadascun dels infants, no es poden pas perdre l’experiència!

 

Comencem les classes de psico amb els peques!

Els primers dies a l’aula de psicomotricitat m’encanten! Les cares de sorpresa, d’alegria, d’il·lusió… els somriures, la prudència d’alguns descobrint tot allò que poden fer i experimentar i, l’energia d’altres que, ni dient cinc vegades a recollir… en son capaços! I es que… ens ho passem tan bé jugant!

Aquestes qualitats tan essencials que de petits tenim per naturalesa cal conservar-les i res millor que deixant-los aquests espais de gaudi, creixement i joc, per poder descobrir-se i desenvolupar-se.

Mire-los les caretes….enamoren!

 

Comença l’aventura!

En aquesta primera setmana ens hem retrobat i adaptat al nou curs escolar, fent diferents activitats:

  • El primer dia, ballant, ballant, vam parlar del nostre estiu i vam fer equips amb coreo de presentació.
  • El segon dia vam penjar en un plafó molts records d’estiu, i vam jugar al Bingo Musical.
  • I el tercer dia, després d’una caminada pel poble, vam representar els balls per equips de les millors cançons del Bingo Musical, i per la tarda vam gaudir dels Contes Emboscats.                                     Cliqueu damunt del text per descobrir les activitats!

comencem de Escola Alfred Potrony