La bicicleta a l’escola i SORTIDA al CREBA i La Unitat Quirúrgica de la UdL

Les sortides amb bicicleta pel poble i pel seu entorn més proper ens permeten practicar una habilitat bàsica i essencial, la coordinació, l’equilibri, la por als obstacles com les baixades i les pujades….i, sobretot aprendre les normes de circulació.

Vam iniciar l’aventura amb el taller de manteniment de la bicicleta amb l’Èric, vam seguir amb jocs i circuits al pati i poc a poc hem anat fent des de petites sortides pel poble i al parc de bicis, fins a la gran i esperada sortida, aquesta amb l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior. Vam anar direcció Torrelameu i alli vam visitar el CREBA i la Unitat Quirúrgica de la Universitat de Lleida. Varem anar a dinar a Vilanova de la Barca i després d’una mica de pràctica al parc de bicis vam tornar cap a Térmens.

Les fotografies ho diuen tot!!! Potser fins i tot us costarà identificar algun raconet del nostre entorn… i és que amb les bicis ens atrevim a explorar-ho tot!!! 😉