Carnestoltes 2021

Hola a tothom! El Carnestoltes ha arribat a l’escola de Tartareu i ja ha començat la gresca!  El primer que diu és el pregó i tot seguit, a manar-nos ordres cada dia!!! Vinga, que comenci la DIVERSIÓ!!

Dimarts, 9 de febrer, havíem de venir a l’escola pentinats amb cabell ben estrany i divertit.  Dimecres portar una sabata de cada color…. dijous… divendres…

Aah! Divendres a la tarda farem una festa de nassos al pati de l’escola amb tot el que ens hem confeccionat: collaret, polseres, antifaç…  I la setmana que ve, el dimecres farem el JUDICI al Rei de Carnestoltes, creieu que el cremarem?  Doncs ja ho veurem, però serà difícil que s’escapi del foc amb les bogeries que ens fa fer.

Gaudiu tot el que pugueu d’aquest Carnaval, amb pandèmia i amb prudència clar!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *