Material Escolar

Descripció i enumeració del material escolar que els alumnes i famílies necessitaran per al nivell educatiu corresponent.

Tots els alumnes han de portar bata de classe i xandall de la ZER per gimnàstica i sortides. És aconsellable també, portar una bata per plàstica.

• Educació infantil. El material necessari per la classe se’ls proporciona al centre. Han de portar: ampolleta d’aigua i got de plàstic personals i també una muda de recanvi.
  • Educació primària. El material necessari per la classe se’ls proporciona al centre. Han de portar: bosseta-estoig  per  material d’aula, ampolleta d’aigua i got de plàstic personals.

Les famílies fan una aportació de 50 € per alumne i curs, per tal de poder sufragar les despeses de material que assumeix l’escola, com pot ser la pintura, cartolines, agenda, llibretes de treball, llicències digitals, …