Sortida a Sant Llorenç de Montgai (CdA de la Noguera)

El dia 20 de setembre els alumnes de cicle mitjà de la ZER el Montsec vam anar d’excursió a Sant Llorenç de Montgai.

Allí vam aprendre moltes coses sobre la Prehistòria. Ens van ensenyar com vivien les persones en  aquell temps. Al matí vam fer d’arqueòlegs (s’ha de fer poc a poc i vigilar molt per no perdre informació).

Després de dinar i per grups van anar a una cova on hi havien instruments musicals d’aquell temps i ens van explicar com els feien. Nosaltres en vam poder fer un.

Més tard, vam poder fer com els prehistòrics, pintures rupestres amb els dits utilitzant els colors que feien servir ells (vermell, groc i marró).

Aquesta excursió ens va agradar molt i ens va servir per entendre el projecte de la Prehistòria que fem aquest trimestre a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *