La Mona a Àger!

El Divendres 22 de Març era l’últim dia del trimestre i els nens i nenes de l’escola de Tartareu van decidir anar a celebrar la mona a l’escola d’Àger. Per no llogar un autobús vam anar-hi amb els cotxes d’alguns familiars. Van venir tres cotxes. Al cotxe de la família Badia hi van pujar: la Sofia, l’Aina, l’Arlet i el Pol. Al cotxe de la família Palou van pujar: el Tell, la Cricsa i la Camila. I per últim al cotxe de a família Torres van pujar: el Milan, la Júlia i el Jordi. (Les mestres Judit i Marta van venir amb un altre cotxe). De 9:00h a 10:00h vam fer Educació Física amb el mestre Eduard. Quan vam acabar ens vam preparar per marxar cap a Àger. Vam marxar entre les 10:45h i les 11:00h. Quan vam arribar a l’escola ens vam trobar els alumnes d’Àger jugant a futbol al pati, vam esmorzar i ens vam ficar a jugar a futbol amb ells. La Camila va esmorzar i es va quedar al pati dels petits jugant.

A l’entrar del pati, ens van dividir en dos grups per fer la mona. Estàvem a la classe de cicle mitjà amb els nens de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è, també hi havien tres mestres, l’Olga i l’Adela d’Àger i la Judit de Tartareu. La Camila estava a la classe d’infantil amb la mestra Esther d’Àger i la Marta. Per fer la mona ens van portar un pa de pessic tallat pel mig; primer vam esprémer una taronja i vam sucar el pa de pessic, després vam posar melmelada de préssec a dins del pa de pessic, tot seguit vam recobrir el pa de pessic amb Nutella i finalment vam decorar la mona amb “lacasitos” i ous de xocolata pel damunt. Quan vam acabar les mones, vam agafar el dinar i vam anar al pati tots junts.

A la tarda vam anar a “la poli” a jugar al pitxi i la Camila jugava al paraigües. Més tard ens vam menjar les mones i vam jugar al parc fins que vam tornar a l’escola on ens vam venir a buscar els pares.

Ens ho vam passar tots molt bé!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *