RUBÍ ENGLISH DAY AMB ELS NENS I LES NENES DE 3R

Bon dia famílies,

Com ja sabeu els i les alumnes de 3r el dimecres passat dia 03 de Maig van participar en la 1a jornada de l’English Day de Rubí, juntament amb la resta de les escoles de la nostra ciutat. En el nostre cas, els nens i les nenes de l’Escola del Bosc vam anar a l’Escola Teresa Altet i vam estar realitzant durant tot el matí diverses activitats i jocs amb els nens i nenes de 3r de la mateixa escola i de l’escola Mossèn Cinto. Aquesta jornada l’havíem estat treballant durant les últimes setmanes i va ser tot un èxit.

Us adjuntem el vídeo de la jornada per què veieu què bé ens ho vam passar.