Projecte Eco-Planet

El passat 30 de novembre l’equip Eco-Planet es va reunir per engegar el Projecte per aquest curs 2020 – 2021.

COMPOSICIÓ DE L’EQUIP ECO-PLANET DE L’ESCOLA DEL BOSC DE MOLLET

El curs 2019-2020 vam iniciar el Projecte Eco-Planet, que va ser una continuació del projecte d’estalvi energètic 50/50.

L’equip està format per: 2 alumnes de 5è i 2 alumnes de 6è, una mestra, la conserge i la directora.

FUNCIONS DE L’EQUIP ECO-PLANET

Les funcions d’aquest equip són, entre d’altres, les següents:

• Difondre el projecte entre els companys i companyes, mestres, personal de cuina i personal de neteja.
  • Transmetre missatges d’estalvi.
  • Vetllar per l’ús responsable de l’energia.
  • Incentivar entre la comunitat educativa el reciclatge de piles, oli i anelles de plàstic, per fer així la nostra aportació a un planeta més net.
  • Coordinar el projecte i prendre les decisions necessàries per garantir-ne el bon funcionament.
  • Fer difusió del projecte i dels seus resultats, tant dins com fora de l’escola.
  • Fer propostes de millora.