QUÈ FEM L’ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES (AMPA)?

Clica a sobre per llegir els nostres Estatuts:

Les nostres funcions són, entre d’altres:

• Informar i orientar al pares i mares sobre el funcionament del centre i de temes relacionats amb el menjador escolar, l’adquisició de llibres de text, les activitats extraescolars, serveis d’acollida…

• Organitzar totes les activitats extraescolars i el servei de permanències  fora de l’horari escolar, les celebracions i festes al llarg del curs.
  • Animar a la participació de les mares i dels pares en el dia a dia del centre especialment en activitats culturals i recreatives destinades al creixement personal dels nostres fills i les nostres filles.

• Col·laborar en la millora del centre: ajudem econòmicament al centre per poder cobrir algunes de les necessitats que no poden ser cobertes ni pel centre ni per les institucions (Generalitat de Catalunya o Ajuntament de Mollet del Vallès) i que, en definitiva, repercuteixen en el  bé  dels nostres fills i filles.

• Buscar ser la veu dels pares i mares i afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent, així com davant de les administracions públiques ,mitjançant la representació en els òrgans de govern col·legiats (consell escolar).

• Organitzar activitats formatives (xerrades, escola de pares i mares, cursos) i activitats socioculturals (festes, concerts, fons per la biblioteca,..) que afavoreixin l’educació dels nostres infants i facilitin el coneixement i la relació entre les famílies.

Per tot això és fonamental la nostra participació com a pares i mares en l’AMPA per l’educació de els i les nostres infants i tot i que no és obligatori formar part de l’AMPA, és molt recomanable fer-ho (els nostres fills i filles es senten molt orgullosos que els seus pares i mares hi participin) ja que des de l’AMPA col·laborem en les activitats educatives del centre.

Per conèixer més les AMPA’s d’educació primària:
Per conèixer més les AMPA’s d’educació secundària:

QUI SOM?

La nostra AMPA està formada pels pares i mares de els i les alumnes associats. Som una associació sense ànim de lucre que compta amb una junta que ens representa i gestiona tot allò que és necessari per al seu bon funcionament.

Membres de la junta directiva

Presidència

Mabel Renato