Ple del Consell Municipal dels Infants

Aquest diumenge 26 de març es va celebrar el Ple on tots els membres del Consell d’Infants de Mollet del Vallès, es van reunir a l’ajuntament amb l’Alcaldessa i tots els regidors i regidores per presentar les propostes per donar a conèixer la figura de l’artista Joan Abelló.

A l’Escola del Bosc ens representava l’Allison Chagüendo de 6è on ha fet una molt bona feina conjuntament amb els altres membres de 5è i 6è de les altres escoles de la ciutat.

Als següents vídeos podeu veure…

Una de les intervencions d’Allison:

La notícia tal i com es va emetre a Vallès Visió:

La totalitat del Ple del Consell Municipal d’infants:

Els i les alumnes de sisè, per la seva part, van dur a terme una enquesta per tal de recollir dades sobre el grau de coneixement de la figura de Joan Abelló i Prat al seu entorn a més de diversos cartells promocionals de l’artista que podeu veure a continuació i que restaran penjats a diferents indrets del centre:

Així que no ho dubteu! Des de l’Escola us animem a què aneu a visitar aquest any el Museu Abelló en commemoració al centenari del centenari del seu naixement i esteu a l’aguait de les diverses activitats que proposarà l’Ajuntament de Mollet del Vallès.