ESCOLA DEL BOSC

Setembre ja ha arribat i l’escola ha començat.

Amb el setembre l’estiu queda enrere i retornen les rutines. Comença l’escola. Tots estem il·lusionats perquè retrobarem companys, amics, pares, mares  i mestres. També una mica nerviosos i nervioses per la incertesa davant de les moltes novetats que genera un nou curs.

Tota la comunitat educativa volem donar una especial benvinguda a les famílies que us incorporeu per primera vegada a l’escola.

Viurem multitud d’experiències que mai no oblidarem. L’equip docent treballarem per aconseguir treure de cada alumne el millor d’ ell mateix. Estarem al seu costat per fer-lo créixer a nivell personal, intel·lectual, cultural, social… perquè esdevingui una persona responsable, autònoma, crítica i compromesa amb la societat.

Tots junts ho farem possible!!!

“El mejor legado de un padre a sus hijos es un poco de tiempo cada dia”