Comiat del curs 2021-2022

Benvolgudes i benvolguts,

Arribem al final de la cursa. Un camí que no ha estat gens fàcil. La pandèmia de nou ens ha sorprès i tot i que ja estàvem acostumats a protocols, després de Nadal ens va portar al límit. Nens i nenes, mestres, pares i mares, monitores… tothom atrapat per la COVID. Hem viscut situacions de veritable vertigen. Davant d’aquesta adversitat, hem aconseguit un fet veritablement important per a la nostra comunitat educativa: LA UNIÓ.

Moltes gràcies a tots i a totes per l’estima que ens heu mostrat i per les paraules amables i de suport que hem rebut.

L’equip de mestres hem treballat amb il·lusió per fer possible una escola acollidora pels infants. Hem viscut un concert de Nadal a l’exterior, l’alegria del retorn d’en Carnestoltes i per fi la nostra gran festa plegats: Sant Jordi.

El curs vinent es presenta ple de dubtes i incerteses. El que tenim clar és que a l’escola del Bosc SOM UNA PINYA!!

L’equip de mestres vol desitjar-vos un molt bon estiu!!!Bon estiu! – Escola Agustí Bartra