#contespertelefoncovid19

Aquests dies en que el Covid-19 ens fa estar reclosos a casa se’ns fa més evident que mai aquell fil invisible que ens uneix amb les persones que més estimem i que ara tan trobem a faltar… La impossibilitat de poder-nos abraçar fa que les paraules prenguin més força que mai.

És per això que us apropem una proposta que ens arriba de la mà del programa Puntedu de les biblioteques escolars: els #contespertelefoncovid19.

Tenint en compte que aquest any se celebra el centenari del naixement de Gianni Rodari, l’autor del mític “Contes per telèfon”, i que aquest any viurem un Sant Jordi reclòs, des d’aquest programa de biblioteques escolars ens proposen impulsar la lectura en veu alta a les persones del nostre entorn més proper i que potser estan més soles que mai d’una manera tan senzilla com ho feia el senyor Bianchi, tot despenjant el telèfon…! Us hi animeu?

Aquí us deixem la proposta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *