Task for the ‘Atletes’ group

Hello children! How are you doing these days? We hope everything is fine. Here you have an activity to do while you are at home.

Listen to the audio and read the story “The lazy burglar”: Primer escolta-ho tot una vegada. Després escolta una frase i ho repeteixes amb veu alta. Segueix així amb cadascuna de les frases per tot el text. (arxiu adjunt d’audio i pdf)

2. Translate:
Tradueix i escriu en un paper el títol i les bafarades de cada vinyeta. Només tradueix les bafarades. Si no en tens prou pots traduir les altres parts del text.

3. Verb “Have got”:
Escriu en un paper frases amb coses que tens a casa utilitzant el verb “Have got” que és el verb “tenir” en català. Per exemple: I have got a table in the dining room. Ara escriu frases en negatiu de coses que no tens. Per exemple: I haven’t got a dog.
Exemples del verb HAVE GOT.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *