SORTIDA D’EDUCACIÓ FÍSICA AL CLIMBAT (La Foixarda)

El divendres 21 de gener del 2022 vam fer una sortida al Climbat, és un centre d’escalada situat a la Foixarda de la muntanya de Montjuïc.

Com cada any a l’escola intentem promocionar les activitats esportives a les instal·lacions de l’entorn més proper per tal de fomentar la pràctica esportiva.

Aquest any els nens i nenes de cinquè curs han pogut gaudir d’un esport desconegut per molts d’ells i elles on el repte a la seva pràctica és constant.

Vam començar el matí amb una estona de lectura a l’escola tot preparant-nos per sortir cap a la Foixarda. Un cop de camí vam fer una passejada pels parcs de la nostra muntanya fins a arribar al nostre destí. Allà vam esmorzar per agafar forces abans d’entrar. Hi havia nervis i certes pors que vam compartir entre companys i companyes i mestres tot donant-nos ànims per entrar amb valentia.

Un cop a dins els instructors d’escalada ens van recordar els aspectes de seguretat més importants ja treballats prèviament a l’escola i ens van dividir en dos grups.

Cada grup feia dues estacions on vam treballar l’ascens vertical, l’escalada en pla horitzontal, la caiguda sobre una rampa on ens deslliçàvem i el treball al circuit vertical.

Va ser un matí fantàstic on vam gaudir de l’activitat física, l’entorn natural que envolta a la nostra escola i on sobretot vam treballar les emocions i el treball en equip.

Per sort seguirem treballant aquesta activitat ja a l’escola per tal de continuar complint els objectius del curs.